10. 12. 2025. nhorvat
Novosti škole
U nastavku donosimo Natječaj za radno mjesto voditelja/voditeljice računovodstva.

R e p u b l i k a  H r v a t s k a

Varaždinska županija

OSNOVNA ŠKOLA VISOKO

KLASA: 112-03/25-01/8

URBROJ: 2186-143-01-25-3

Visoko, 10. prosinca 2025.

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj:  87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12.,126/12.,  94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20.,151/22. i 156/23., dalje u tekstu: Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi), članka 2. Pravilnika o djelokrugu rada tajnika te administrativno-tehničkim poslovima koji se obavljaju u osnovnoj školi (Narodne novine broj: 40/14) te članka 6. i 7. Pravilnika o postupku zapošljavanja i načinu zapošljavanja u Osnovnoj školi Visoko, OŠ Visoko, Visoko 20, 42224 Visoko, zastupana po ravnateljici Nadi Horvat, mag. paed., raspisuje sljedeći:


                                                                       NATJEČAJ

za popunu radnog mjesta VODITELJ/VODITELJICA RAČUNOVODSTVA U ŠKOLI - 1 izvršitelj/izvršiteljica na određeno puno radno vrijeme, 40 sati ukupnog tjednog radnog vremena uz probni rad od 3 mjeseca.

Mjesto rada: Osnovna škola Visoko, Visoko 20, 42224 Visoko.

Opći i posebni uvjeti: osim općih uvjeta sukladno propisima o radu, kandidati trebaju zadovoljiti i posebne uvjete propisane u članku 105. stavku 16. i članku 106. Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te članka 7. Pravilnika o organizaciji rada i sistematizaciji radnih mjesta OŠ Visoko.
 
Poslove voditelja/voditeljice računovodstva u Školi može obavljati osoba koja ima završen:

1.diplomski sveučilišni studij ekonomije, odnosno specijalistički diplomski stručni studij ekonomije,

2.preddiplomski sveučilišni studij ekonomije ili preddiplomski stručni studij ekonomije, odnosno viša ili visoka stručna sprema ekonomske struke stečena prema ranijim propisima.

U vlastoručno potpisanoj prijavi na natječaj kandidati su dužni navesti osobne podatke (osobno ime, adresa prebivališta/boravišta, broj telefona/mobitela, e- mail adresu) te naziv radnog mjesta na koje se prijavljuju. Uz vlastoručno potpisanu prijavu kandidati  su dužni priložiti neovjerene preslike sljedećih dokumenta:

  • životopis
  • dokaz o državljanstvu
  • diploma, dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  • uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (ne starije od dana raspisivanja natječaja)
  • elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje.

U  vlastoručno potpisanoj prijavi na natječaj kandidat treba navesti e-mail adresu na koju će biti dostavljena obavijest o datumu i vremenu procjene, odnosno testiranja.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici i ne vraćaju se kandidatu nakon završetka natječajnog postupka. Kandidat koji bude izabran dužan je dostaviti  izvornike ili preslike ovjerene od strane javnog bilježnika traženih isprava prije zaključivanja ugovora o radu.

Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine broj: 82/08. i 69/18.)

Natječaj je objavljen na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, oglasnoj ploči Škole i web stranici Škole, te je otvoren od 10.12.2025. godine do 18.12.2025. godine.

Vlastoručno potpisane prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti u prethodno istaknutom roku osobno ili na e-mail adresu: skola@os-visoko.skole.hr

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Kandidati koji udovoljavaju formalnim uvjetima natječaja i koji su dostavili potpunu i pravodobnu vlastoručno potpisanu prijavu pristupaju postupku procjene i vrednovanja. Kandidati će se vrednovati sukladno Pravilniku o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Visoko te će o vremenu i načinu provedbe postupka procjene i vrednovanja kandidati će biti obavješteni putem web stranice Škole i e-mail adrese.

Kandidati  koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju  po  posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo te priložiti dokaze iz kojih se vidi navedeno pravo i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati  koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbama Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovim njihovih obitelji (Narodne novine broj: 121/17., 98/19., 84/21. i 156/23., dalje u tekstu: Zakon o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata) dužni su  osim dokaza o ispunjavanju traženih  uvjeta, prilikom prijave na natječaj pozvati se na pravo prednosti te slijediti odredbe predmetnog Zakona glede prilaganja potrebne dokumentacije. Upute o navedenome nalaze se na stranici:   

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osoba koja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48.

Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj: 84/21) uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju propisane člankom 49. stavkom 1. citiranog Zakona. Upute o navedenome nalaze se na stranici:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Po završetku natječajnog postupka, obavijest o izboru kandidata biti će objavljena na mrežnoj stranici škole https://osvisoko.hr/ u zakonskom roku.

Obavijest o zaštiti osobnih podataka 

Osnovna škola Visoko, Visoko 20, 42224 Visoko, tijekom predmetnog natječaja, u svojstvu voditelja obrade sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka, prikuplja i obrađuje osobne podatke kandidata sadržane unutar dokumentacije dostavljene sukladno uvjetima natječaja, te ih zadržava u skladu s rokovima određenima zakonskim propisima, i nakon toga trajno uništava, odnosno, ukoliko je primjenjivo, vraća kandidatima. Za ostvarivanje svojih prava na uvid u vlastite osobne podatke, kandidati mogu podnijeti zahtjev pisanim putem na adresu Škole ili osobnim dolaskom u Školu u radno vrijeme radnim danom, kojom prilikom će Škola provjeriti identitet podnositelja zahtjeva sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka.

                                                                                                                Ravnateljica: Nada Horvat, mag. paed.

Podijeli