2023./2024. školska godine

eTwinning je jedna od aktivnosti programa Erasmus+ namijenjena međunarodnoj suradnji i usavršavanju odgojno-obrazovnih djelatnika od predškolskog obrazovanja do srednje škole. Ona služi nastavnicima i njihovim učenicima za upoznavanje i suradnju s kolegama iz europskih škola kroz rad na zajedničkim virtualnim projektima i različite oblike usavršavanja i stjecanja vještina.

Naša škola unatrag nekoliko godina vrlo uspješno sudjeluje u virtualnim projektima.

Ove se školske godine uključila u projekt pod nazivom 10 Day Speaking Project.

U projekt su uključeni učenici iz Portugala, Španjolske, Austrije, Slovenije, Češke i Poljske.

Osnovni cilj navedenog projekta je razvijanje komunikacijskih vještina, ali i jačanje informacijsko-komunikacijske pismenosti, suradništvo i razvijanje kritičkog mišljenja. Učenice Projektne grupe izradile su plakat kojim su predstavile projektne partnere. Posteri su izrađeni u alatu Canva, online alatu za grafički dizajn kojeg učenici vole zbog njegove jednostavnosti, ali i vizualne atraktivnosti. Sudjelovanje u projektu donosi dodatne obaveze za sve sudionike, ali i priliku za učenje i upoznavanje vršnjaka diljem Europe.

1

Ovo su učenici koji su ove godine sudjelovali u projektu:

7

Kao jedan od uradaka nastao je i video uradak u sklopu eTwinnning projekta  kojim su naši učenici predstavili učenicima drugih zemalja našu školu. Video uradak pogledajte na linku:

https://www.youtube.com/watch?v=3rzTGGYUaLo

Tijekom ove godine stigle su lijepe vijesti  iz eTwinning zajednice. Središnja organizacija za potporu eTwinningu iz Bruxellesa nagradila je Europskom oznakom kvalitete (European Quality Label - EQL)  školu, učiteljicu Engleskog jezika Margaretu Pavlić i učenike sadašnjeg 5. razreda za izvrsnost rada na eTwinning projektu Letters for Letters.

Oznaka kvalitete je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima, te javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini.

Projekt je tijekom školske godine 2022./2023. proveden kroz nastavu Engleskog jezika. Učenici su kroz projekt surađivali s vršnjacima iz partnerskih škola iz Gruzije, Poljske i Turske, te su pokušali oživjeti pomalo zaboravljenu tradiciju pisanja pisama. Cilj projekta je bio razvijati socijalne, komunikacijske i digitalne vještine kroz brojne kreativne aktivnosti koristeći IKT alate. Učenici su se osobito veselili online susretima putem kojih su upoznali prijatelje s kojima su razmjenjivali pisma. Ponosni smo što je kvalitetan rad naših malih eTwinnera prepoznat i nagrađen na najvišoj europskoj razini.

1

 

2022./2023. školska godina

PROJEKT: LETTERS FOR LETTERS

Učenici četvrtog razreda, zajedno s učiteljicom Engleskog jezika, uključili su se u eTwinning projekt Letters  for Letters. Učenici će kroz projekt komunicirati s vršnjacima iz partnerskih škola iz Gruzije, Poljske i Turske. Cilj projekta je razvijati socijalne, komunikacijske i digitalne vještine te pokazati svoju kreativnost, ali i sačuvati tradiciju pisanja pisama.  Učenici marljivo i s veseljem izvršavaju svoje projektne zadatke. Dosad su već napisali dva pisma, izradili logo projekta, sudjelovali u anketnom ispitivanju i predstavili se putem alata Padlet. Posebno su ih razveselila pisma njihovih novih prijatelja iz Gruzije. S nestrpljenjem čekamo nova pisma i nove aktivnosti.

 

1

 

2021./2022. školska godina

PROJEKT: CULTRALLY DIGI-INTELLIGENTS

Tijekom ove školske godine provođen je  projekt Culturally Digi-intelligents za koji je učiteljica engleskog jezika Margareta Pavlić  nagrađena je Nacionalnom oznakom kvalitete za izvrsnost rada.

eTwinning oznaka kvalitete dodjeljuje se učiteljima sa izvrsnim eTwinning projektima te potvrđuje da je projekt ispunio određene državne i europske standarde. To je priznanje učitelju i školi za eTwinning aktivnosti na visokoj razini. Ujedno,  nacionalna oznaka kvalitete je poticaj učenicima za nastavak sudjelovanja u eTwinnig projektima kao i priznanje za njihov trud i rad, a školi potvrda posvećenosti škole kvaliteti i europskoj suradnji.   Nacionalnu oznaku kvalitete dodjeljuje Državna služba za podršku (NSS) koja procjenjuje prijave iz škola.

Učenice 6. i 7. razreda pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Margarete Pavlić sudjelovale su u e-Twinning projektu Culturally Digi-ntelligents. U projektu su sudjelovale i škole iz Poljske, Turske i Gruzije. Cilj projekta je bio upoznavanje različitih web 2.0 alata te praktična i aktivna primjena istih kroz različite aktivnosti (izrada prezentacija, kvizova, videa, postera, pisanje biografija…). Učenici su na izbor imali širok raspon tema koje su prilagođene njihovom uzrastu i interesu. Fokus je također bio i na jačanju komunikacijskih vještina kod učenika, obogaćivanje vokabulara, razvijanju međukulturalnih kompetencija te podizanju ekološke svijesti kod učenika. Učenici su na demokratski način odlučivali najboljim uradcima, zajednički su birali najbolji slogan, suradnički se izrađivali igre koje su igrali na online sastancima, izrađivali su postere i video zapise.

1

 

PROJEKT:  "WEIHNACHTEN AUS ALLER  WELT"

Učenici 5.,6. i 7. razreda sudjelovali su ove školske godine u e-Twinning projektu „Weihnachten aus aller Welt” (Božić iz cijelog svijeta).

Zadatak je bio izraditi božićne čestitke, opisati na njemačkom jeziku običaje svog kraja u vrijeme Božića i poslati na partnere iz svijeta: Danska, Njemačka (Mulfingen, München, Cadenberge),  Slovačka, Francuska (Tourcoing i Le Controis-en-Sologne), Grčka, Turska (Istanbul i Zonguldak), Nizozemska,  Hrvatska ( Našice, Levanjska Varoš i Čakovec), Češka, Poljska ( Sandomierz, Płońsk, Blizne, Witkowo, Toruń, Żychlin, Kujakowice Górne, Rzgów, Żerków).

Učenici su se zabavili izradom čestitki ali su se još više veselili pristiglim čestitkama. Cilj projekta je bio naučiti nešto o običajima i tradiciiji neke zemlje. Tako su čestitke sadržavale i QR kodove pomoću kojih su učenici mogli čuti izvorne božićne pjesme te zemlje, slike i opise jela i pića koja se konzumiraju za blagdane u toj zemlji, božićne igre... Učenici su na satovima Njemačkog jezika čitali i komentirali čestitke, raspravljali o sličnostima i razlikama i sigurno naučili nešto novo i zanimljivo.

 

1

 

PROJEKT:  "EUROPEAN DAY OF LANGUAGE POSTCARD EXCHANGE"

Učenici 6. i 7. razreda sudjelovali su u eTwinning projektu European Day of Language Postcard Exchange.

Učenici su s puno truda pripremili razglednice s motivima iz Hrvatske za djecu iz Turske, Španjolske, Poljske, Francuske i Rumunjske. Pristigle razglednice  iz navedenih zemalja izložili smo u holu škole da nas podsjećaju na važnost učenja stranih jezika. 

                     eT