Međunarodni voditelj i koordinator programa Eko-škole  je Zaklada za odgoj i obrazovanje za okoliš (Foundation for Envirnomental Education (FEE)), a nacionalni voditelj i koordinator programa je Udruga Lijepa naša.

Naša škola uključila se u provođenje projekta 2001. godine te smo 2003. godine stekli status Međunarodne Eko-škole. Program je međunarodne razine te  je svake dvije godine  potrebno dokazati da se otišlo korak dalje u realizaciji programa kako bi se status obnovio. 2017. godine škola je  stekla  DIJAMANTNI CERTIFIKAT MEĐUNARODNE EKO-ŠKOLE.

Cilj našeg uključivanja i provođenja programa jest ugradnja odgoja i obrazovanja za okoliš u sve segmente odgojno-obrazovnog sustava i u svakodnevni život i rad učenika, učitelja, roditelja naših učenika  kao i cjelokupne naše zajednice kako bismo svi zajedno postali osjetljiviji na pitanja okoliša i  postali osvješteniji za donošenje racionalnih odluka o razvitku društva u budućnosti.

Program provodimo kroz sedam koraka:

  • Rad Eko-odbora škole
  • Ocjenjivanje stanja okoliša
  • Izrada Plana djelovanja
  • Praćenje stanja i ocjenjivanje
  • Rad kroz nastavni plan i program
  • Obavješćivanje javnosti i uključivanje medija
  • Eko-kodeks škole

 Naš eko-kodeks je: " Naš okoliš je naše ogledalo, zato mijenjajmo sebe, a ne prirodu!"

 

Školska godina 2021./2022.

U tjednu od 11. do 15. listopada pridružili smo se proslavi nacionalnog Tjedna školskog doručka.

Budući da  rezultati istraživanja Europske inicijative praćenja debljine u djece pokazuju da gotovo 80% hrvatskih osmogodišnjaka ne konzumira povrće svakodnevno, tema ovogodišnjeg Tjedna školskog doručka  bio je Povrtni doručak.  Iako je na našem jelovniku gotovo svakodnevno kuhana hrana te je povrće i voće dosta zastupljeno, ipak, u Tjednu školskog doručka to je bilo još izraženije, tako da  je na jelovniku bile zlijevka od tikvica,  zdravi cheesecake, hajdina kaša, salata, krem juha od povrća  i dr. Za zdravu prehranu važno je da je ona raznovrsna i uravnotežena, posebno je to važno za djecu osnovnoškolske populacije koja su u razvoju.

Važan zadatak prehrane učenika u školskoj kuhinji je i razvijanje pravilnog odnosa prema namirnicama, a to znači da je svaka namirnica vrijedna i vrlo važna za izgradnju našeg organizma te da nam omogućuje zdraviji rast i razvoj.

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

P5120004-1.jpg

P6050046-1.jpg

P7120168.JPG

Pročelje škole-lijeva strana.jpg

sjenica-1.jpg